söndag 31 januari 2016

Trudelutti nu e man sjutti!


Födelsedagen firade jag med en minikryssning till Oslo tillsammans med min familj.
Lördagsgodiset blev olika sorters djur fyllda med klubbor och som följde oss igenom hela resan.
Här traskar vi uppför Karl Johan med sikte på slottet. Förvånansvärt pigga med tanke på minimalt med sömn då det stormade rejält under natten. Alla barn sov som stockar och märkte inte något men jag tyckte det var lite läskigt när jag tittade ut på de höga vågorna.
Vakten hade inget emot att bli fotograferad tillsammans med en skock ungar.
Promenad på Akers brygge.
Farmor själv med coola gänget.
Operahuset var pampigt och jag är nöjd med att jag orkade traska hela vägen upp till toppen.
Nora var trött och ville inte vara med på bild.
På själva födelsedagen var det finmiddag och dessförinnan hade alla barnbarnen sjungit för mig när vi satt i baren.
Viktor börjar bli för stor för alla fnittriga småtöser.
Mina fina svärdöttrar av minerna att döma så drar väl lustigkurren Magnus en skröna eller två.
Tack alla för att ni följde med och jag håller med Sigrid om att vi gör om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar