onsdag 30 juni 2010





Idag blev jag bara så glad när jag kom hem och kyl och frys var igång. Än återstår en del men just nu känns det som att jag kan stå ut. Hantverkarna som är här jobbar på som attan i värmen. Tror att både dom och jag är nöjda om vi inte behöver ha kontakt med deras arbetsledare. I morgon har jag bott här i exakt 30 år och från och till har ett litet klistermärke på toalettdörren irriterat mig. Jag har försökt ta bort det men det satt över ett hål i dörren och åkte dit igen i väntan på något bättre. Först idag kom det ny dörr och jag säger bara Wow!

Jag tog en kort sväng till kolonin och där hade min favoritpion slagit ut och dessutom ytterligare två andra sorter. Dessutom var släktrosen från Vitaby på Österlen översållad med blommor. Bara två arbetsdagar kvar och i helgen bär det av till di små i Stockholm - Sigrid och Nora. Kan man vara annat än nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar