söndag 4 mars 2012

Heja heja

Igår var jag på fotbollsmatch och det var full fart i Viktors lag. Fotboll är hans stora intresse och ...
... plötsligt såg jag hur lång han blivit. Han var nästan huvudet längre än sina lagkamrater. På kvällen var det bjudning hos Margareta och det bjöds bl a på kycklingfilé med getost och till det ett vansinnigt gott tillbehör bestående av mjukfräst rödlök med kokta tärnade rödbetor och över det smulad getost.
Idag började jag så smått med trädklippning men det var kallt om nävarna så jag avvaktar ett tag till. Mina små buxbomshäckar ser fina ut. Det har ju kommit många larmrapporter om sjukdomar på buxbom men än såg jag inget konstigt. Kaninerna hade som vanligt farit fram och knipsat av tulpanknopparna.

2 kommentarer:

  1. Varför var inte kioskpersonalen porträtterad i bloggen...?

    SvaraRadera
  2. Tycket att du kunde få ett alldeles eget inlägg.

    SvaraRadera