torsdag 29 september 2011

En favoritförfattare



En av mina absoluta favoritförfattare är Björn Ranelid vars bok "Kniven i hjärtat" jag just avslutat. Läste dels i solen på balkongen där jag fick sällskap av en liten rackare vad det nu kan vara för något och dels i kolonin. Vissa böcker har förmågan att stanna kvar extra länge vilket denna boken gjorde. En ack så sorglig historia. Nu måste jag ha något lättsammare för bokförrådet är utläst men vad?
Trodde kanske att jag skulle titta mer på TV nu när jag är ledig men det är inte så. Följer förståss "Bron" som jag tyckte tog sig igår efter avsnitt två.
När jag i början på sommaren rensade i skafferiet så hittade jag en påse med gamla linfrö. Jag kastade helt enkelt ut dom i en rabatt och nu har jag vackert lin i mina buketter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar