tisdag 24 juli 2012

Sommar sommar sommar

Jag är ganska så förtjust i små trädgårdfigurer och idag fyndade jag denna lilla krabaten i Landskrona när jag lämnade in mitt bidrag till halsduksprojektet - 3,10 meter. Hitintills har man fått ihop cirka 2000 meter .
Det är också fint att hänga gamla cd-skivor i buskaget för de glittrar så fint.
x
Dagen var som gjord för grilleri och lite spontant bjöd jag ut familjen Magnus. Kom på att jag hade en liten barnpool och Saga blev överförtjust och kastade sig i på direkten. Viktor tyckte han var för stor men kunde till sist inte motstå frestelsen utan krängde på sig badbyxor och vips så blev det lite mer våldsamma lekar och vattnet tog slut.
Pappa Magnus kollade vädret i Argentina dit han snart åker och tydligen är det vinter där med minusgrader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar