torsdag 30 september 2010


Äntligen är kaklet på plats och nu är det bara elektrikern som skall göra sitt. Det blev precis så som jag ville ha det och jag är mycket nöjd. Ett varmt och mysigt kök har jag fått. Nu skall det dröja innan jag släpper in en hantverkare i mitt hem. Segt och jobbigt har det varit och vi har haft olika tidsuppfattning. Halv åtta på morgonen är halv åtta för mig och inte klockan nio!

I nästa vecka har en i ledningen för en byggfirma bjudit in sig för att diskutera varför det segat ut på det och jag har blivit lovad någon sorts kompensation. Jag har i min tur bjudit in vår förvaltare för att diskutera om vi verkligen skall anlita dessa firmorna i vår förening. Det skall bli riktigt kul och jag är redan laddad. Jag tror att vi skall sitta i det mysiga köket och kanske blir det kaffe med dopp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar