lördag 15 januari 2011




Nya kollegor som skall formera sig?


En märklig fredag blev det. Allt började med en begravning som inte är något roligt men det var en person som hade firat 99 jular och då får man lite perspektiv när en person har upplevt både första och andra världskriget. Hon hade haft ett önskemål och det var att begravningsakten skulle avslutas med Peps låt "Oh boy" och så blev det och alla drog på smilbanden. Efteråt skulle hon ha sitt sista kalas så det blev middag i hemmet. Om man får uttrycka sig på detta viset så var det en trevlig tillställning.

På kvällen hade jag bjudit hem mina gamla arbetskamrater på After Work och det blev en kul kväll att åter träffa teamet. Det var en strykande åtgång på både mat och dryck och det var inte så allvarligt som det kan se ut på en del bilder.

Av arbetskamraterna förärades jag en fantastisk present i form av ett näsduksträd. Ett fint minne både av dom och den fantastisk arbetsmiljön jag har haft de sista åren i S:t Lars parken som jag tycker mycket om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar